8. juni 2010

5 dager til avreise!

Da er det ikke lenge til jeg tar et siste farvel med landet vi har bodd i siden i fjor sommer. Jeg har blitt kjent med mange, og sagt adjø til minst like mange. Etterhvert blir man vant med at det kommer nye folk til byen, mens det samtidig er noen som drar... Prosjekter på verftene rundt både startes og avsluttes til enhver tid, og det blir en naturlig, konstant gjennomtrekk i byen.

Vi har nettopp kommet tilbake fra Ulsan, etter en flott tur på Filippinene! Vi dykket, spiste god mat og døste i sola. Tenker jeg kommer med noen bilder derfra etterhvert. Nå må vi pakke ned alt i leiligheten som er vårt før vi sender det hjem til Norge. Heldigvis har vi allerede klart å skaffe oss leilighet i Volda til høsten, og det er bra, for da kan vi sende "hele leiligheta vår" dit!

Uansett, midt i styret så fant jeg en oppskrift på en blomst jeg måtte bare teste ut:




post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails