4. feb. 2009

WOW, EN FORSØKSBLOGG!

Når man har eksamen kan man fort finne ut at det fins mange ting som er mer interessante enn lesing av RLE (Religion, livssyn og etikk, etterkommeren av KRL-faget).

Jeg kan drikke te for å friske opp i alle de tesortene jeg glemte at jeg hadde, jeg kan også plundre rundt i leiligheten for å finne ting jeg kan flytte på. Jeg kan sortere skittentøyet før vask, studere gamle bilder og pønske ut hva jeg skal ha på hylla så fort den blir malt. Plutselig får jeg masse energi! En kraft! Så synd at den kraften ikke munner ut i videre lesing akkurat nå. Det er nemlig helt sant, eksamenslesing gir meg lyst til å bake brød, ommøblere på stua og male.

Nå står paien i ovnen, med småsnacks - bacon, ost, sopp og løk... Mmm. :) Thomas jobber lengre enn planlagt idag, så det blir alenemiddag, men da kan jeg kose meg med tv'en samtidig ;) Inget problem!

Jeg altså bli lærer. Norge trenger massevis av lærere vet du, så bare vent, her kommer jeg! ...du må bare vente et par år til. ;)

I høst tok jeg en beslutning. Jeg flyttet til et nytt sted - et nytt fylke - nemlig til Sunnmøre i Møre og Romsdal. (Hva skal man ellers gjøre når man møter en høy, mørk og kjekk mann?) Og tro det eller ei, det går faktisk bra. Om man ser bort fra regnværet i det minste. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails