9. mars 2009

SØNDAG

Noen ganger er jeg ganske stor i kjeften. Ikke at jeg er så utrolig frekk, men jeg tar på meg alt for mye rart. Jeg kan for eksempel nevne at jeg har lovt en klassekamerat at jeg kun skal spise torsk til middag - i en hel uke. Tror jeg venter til Thomas drar bort på jobb, så jeg prøver å samle inn forskjellige oppskrifter som inneholder torsk fram til da! Haha... Hjelp?

Ellers så lovte jeg noen i klassen å ta med en mengde muffins til i morgen. Lagde de idag, men ble plutselig litt ivrig med bakinga! Så nå har jeg 50 eple- og kanelmuffins og 10 pizzabunner i fryseren... :P Så kjekt med pizzabunnene, da går det jo like fort å lage som en grandis, og så er det hjemmelagd attpåtil ;) Hm... boller hadde vært godt nå!

3 kommentarer:

kaupang sa...

Skikkele bakekjerring du da:) Heinnje me på deinj e å, gøittj å baka:)

kaupang sa...

Du kainj lagga d bacalofæræstn, d e stængått!!

Maria sa...

Jaa, kanskje det! Vi får se hva det blir til, det er herved lagt til listen min ;)

Related Posts with Thumbnails