5. mai 2009

JAA!

Ohoi! Etter flere uker med stussing, planlegging, utallige møter opp i systemet på høgskolen og diverse triksing - joda nå er alt i boks! Jeg har fått utsatt neste studieår, pakket på med et år med nettstudering i stedet for - tilogmed kommet inn uten egentlig å ha oddsen for det... Herrlig!

Jadajadajadajada! Jeg er så høyt oppe nå, at det tar nok en stund før jeg daler. Eller, jeg har jo min kjære ped.-eksamen når jeg tenker meg om. Null problem, har falt ned på jorda igjen.

Men ja, jeg skal til Korea altså! Nå må bare Thomas skrive under på kontrakt, men det ordær sæj. Feirer med brødskive til kvelds!


Vi vil komme til å bo helt sør-øst. Mellom Yosu og Pusan (som er der flyplassen ligger) ser du ei stor øy som heter Geoje, på østsiden av den skal vi bo!

1 kommentar:

kaupang sa...

K U L T :) Hipp hipp fær dåkkår:)

Related Posts with Thumbnails