12. apr. 2010

Besøk og ord fra mannemunn

Tid for en liten oppdatering fra det fjerne Østen. Reisingen ble ikke så interessant som antatt, da Australia ble droppet til fordel for Mexico, som ble droppet til fordel for Filippinene, som ble droppet til fordel for en lengre tur til Norge! Puh... Vi hadde noen uker med heftig planlegging og tenking før vi endelig bestemte oss. Noen tør kanskje påstå at Norge til sammenligning ikke blir så spennende, men det dugde det også. Thomas var glad for snøen han endelig fikk leke seg litt med, og jeg fikk treffe folka jeg ikke rakk å treffe i jula. Alle ble fornøyde.

Ellers så er det kun to uker igjen til tre stk sviger-/foreldre kommer. Jeg har valgt å senke skuldrene og legge lista lavt, dropper altså lysekronepussing og utvendig vindusvask til de kommer. (Vi bor tross alt i 14. etasje). Noen må nok ligge på flatseng og kontorstolen får en ny rolle som vikarierende kjøkkenstol, men skitt au, vi får trekke om hvem som får sitte på den. Vi ser heller stort på det og satser på at fint vær og ny, spennende kultur får ta seg av resten. 

Så, over til noe helt nytt.
I fare for å miste mine faste lesere (min faste leser er forsåvidt nokså trofast - hei pappa!), er jeg faktisk så modig at jeg kommer med noe nytt og friskt på bloggen: nemlig sitat! (Jeg har forsåvidt tjuvstartet med sitat fra Thomas uten å vite det i dette innlegget.)

Dagens utvalgte sitat fra mannemunn:

T: Her er det så dårlig lys at du ser brun ut, Maria!
M: ...


2 kommentarer:

Brynhild sa...

Neida,følger med jeg og maria ;)

Pappa sa...

Vi er nokk flere som følger med dine skriverier :-)

Related Posts with Thumbnails