4. sep. 2009

HVERDAGENE I SØR-KOREA































Da har containeren vår kommet, endelig! Begynte å bli ganske lei av å vente nå, så gjett om vi ble glade da mr. Lee ringte og fortalte den gode nyheten. Dermed ble det "ny" seng, mye mat, vaffeljern og leverpostei. Tipper vi feirer med fiskeboller til middag.

Uansett, så var jeg og Thomas ute og spiste her om dagen. Hånd i hånd gikk vi til en restaurant vi hørte hadde god biff. Gjett om vi gledet oss! Smilende trakk Thomas frem stolen for meg så jeg fikk sitte, for en gentleman... Vi spiste forrett, småpratet litt og hadde det veldig koselig. Jeg stusset litt over at Thomas innimellom satt og kikket på mitt høyre øre, men tenkte ikke noe videre over det. Kanskje han tenkte på noe. Jeg snakket videre, klemte hånden hans, smilte og tittet ned i glasset mitt for å se opp og møte blikket hans. Plutselig ble han blek i ansiktet, øynene flakket, han trakk pusten og måpet i et tidels sekund før han knep øynene hardt sammen i ren fortvilelse... Jeg skulle akkurat til å spørre hva som foregikk da han utbrøt med skjelvende stemme: "NEI! Hands!!!".

Jada... Det var intet annet enn fotballkamp han satt og følgte med på. Grunnen til at han trakk ut stolen for meg var vel bare for å sitte på riktig side, så kan kunne følge med storskjermen som var bak meg... det vil si rett ved mitt høyre øre. Jaja, biffen var god!

2 kommentarer:

Gry sa...

:-)

Pappa sa...

Virker nesten som jeg har hørt noelingnende før:-)
Heia Thomas

Related Posts with Thumbnails