17. aug. 2010

Back to reality

Da er vi hardt og brutalt kommet tilbake til hverdagen igjen. Jeg har forflyttet meg til Volda, mens Thomas er en svipptur på jobb i Korea. (Svipptur og svipptur, 6 uker!!) Nå skal jeg fortsette utdanningen min her, da jeg har to år igjen av lærerutdanningen min.

Leiligheten er fin, lys med store vinduer og ligger i gåavstand til høgskolen, det passer oss ypperlig. Nå gjenstår det bare å komme på plass, noe som vil komme til å ta litt tid. For tiden sitter jeg i den eneste stolen på stua med en liten krakk som bord for tekoppen. På soverommet finner du ingen seng, men jeg sover som en prinsesse på gulvet mens vi venter på senga vår som kommer fra Korea... Ting tar litt tid, men heldigvis ikke lengre enn at det går an å vente - bra jeg er tålmodig av natur. Jeg tenker heller på hvor godt det skal bli å endelig slenge seg ned i sofaen etter en lang dag på skolen. For ikke å snakke om å ligge på tvers i senga istedet for å ligge på gulvet sammen med hybelkaninene. Uansett, jeg tror leiligheten blir trivelig etterhvert, når jeg får innredet det som jeg har planlagt. Det blir bra! :)

 
Den eneste madrassen vi har i hus - spikermatten. Passer godt på på stua for litt tv-kos, synes nå jeg!

post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Related Posts with Thumbnails