23. apr. 2010

Spennende interiør: Korea

Etter å ha oppdaget hvor utrolig mange interiørbloggere det fins der ute, har jeg funnet ut at jeg skal gi en liten smak på hvordan det ser ut i leiligheten vår her i Korea. Dette for å gi en liten kontrast til interiørstilen der hjemme i Norge.

Bare for å ha sagt det: Innlegget er skrevet med et snev av sarkasme og leiligheten er leid fullt møblert. Vi har altså ikke hatt en finger med i innredningen. Enjoy!


På stuen: Vår kjære sofakrok med gullputer. Har også blitt påspandert en alltid blomstrende kirsebærgren.

Stuegardinene er også i skimrende gull, og takhimlingen glitrer som en himmel full av stjerner.

Denne døra på stua er faktisk ikke så verst, men med sjakkrutete tapet på alle kanter kan det lett gi lettere synsforstyrrelser. Til høyre: tapet med flott glitter. På stua den også!


Her har vi kjøkkenet, med storblomstret tapet og glitrende kjøkkeninnredning i skjønn symfoni.

 
Videre til soverommet. Her er airconditionen maskert som et fargesprakende maleri og vi ser stormønstret, skimrende tapet i bakgrunnen. Tapeten er ikke så veldig skrikende når det er mørkt i rommet.
Den beroligende tapeten til høyre er vi så heldige å ha ved hodet i sengen, synes det matcher godt med det limegrønne, blomstrete sengeteppet. 

 
Soverommet er videre innredet med glinsende gardiner (tatt uten blitz), mens gjesterommet har blitt påspandert annenrangs stoff i en lakserosa nyanse. Merk at også gjesterommet har fått den flotte, lett psykedeliske og glitrende tapeten på alle vegger.

Til slutt har vi kontoret med liftgardiner i gugge-oransje og grønn samt flotte, vaskeekte roser plassert i mintgrønt eh... stativ. Her inne kan jeg virkelig samle tankene mine og få inspirasjon.


Jeg begynner nå å innse at min stadig tilbakevendende hodepine ikke nødvendigvis kommer fra mysingen min på dataskjermen... ;)

Ha en fin helg!


post signature

1 kommentar:

Hege Kjelsli sa...

Heisann!!

Utrolig ka dæm finn på å sætt sammen av farga og mønster. Men egentlig va d jo en del fint både i tapet og gardina, hvis dæm hadd blitt brukt på rett plass og med rett tilbehør!
Ha nån fine daga med mamma å pappa på besøk da, hilsen Hege.

Related Posts with Thumbnails