16. mai 2010

HIPP, HIPP HURRA!

...neida, vi har ikke ranglet av og feiret 17. mai enda.

Idag har nemlig Thomas bursdag, HIPP HIPP HURRA! Dagen idag feires med en ordentlig søndagsmiddag og kanskje en film, regner med det blir mer feiring i morgen. :) Etter midnatt i går dro jeg med meg Thomas på takterrassen i bygget for å sende opp et par bursdagsraketter vi hadde liggende. Tja... det var vel mer kinaputter enn rakett det jeg fant, men gøy likevel!

En liten kinaputt

Jeg prøvde å kjøpe blomster idag for å pynte litt, men det gikk ikke så bra. Første blomsterbutikken hadde ingen fine blomster (koreanerne er i overkant glade i knallfarger som oransje osv.), den andre lot meg ikke få komme inn (sikkert fordi hun ikke ville snakke engelsk med meg) og den siste hadde faktisk søndagsstengt (noe som er uvanlig...). I stedet kjøpte jeg med is hjem, føler det ble en fullverdig erstatning for en bukett med blomster. ;)

Nå skal jeg sette steka i ovnen og stryke bunadsskjorta til i morgen, så kommer bursdagsbarnet snart hjem fra jobb. Ha en fin dag!

PS: Endelig har sommeren kommet til Okpo. Idag våknet jeg opp til 25 grader i skyggen, jeg klager ikke!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails