9. juni 2009

BADABI-BADABAM

Jej! Ferdig med eksamen i går, tror det gikk sånn noenlunde greit. :) Nå er det tre skoledager igjen før jeg har FERIE! Reiser til Sør-Korea på lørdag, er fremme på søndag en gang... Gleder meg masse!! Det er eksamensfest i Volda i morgen, men jeg er fremdeles usikker på om jeg skal være med eller ikke. Må vaske ned hele leiligheten siden det sannsynligvis blir visning her mens jeg er borte. Da bør det vel se presentabelt ut, og det gjør det ikke etter en uke med lesing og lite husarbeid...! Ja, jeg vurderer faktisk å prioritere vask fremfor fest, tro det eller ei!

1 kommentar:

kaupang sa...

Deilig å være ferdig med xamen! Velkommen etter:) Du får ha god tur til Sør-korea:) Blir spennende! Men hvordan blir det med skytelansstevne? blir d fortsatt så dere skal dit?:) GOD FERIE!

Related Posts with Thumbnails